€ 30.49

Pleasure & Pain

German · DVD

undefined

1 other version available

Compare versions

Description

Read more

in "pleasure + pain", famed rock photographer/director danny clinch shows us the ben harper millions of fans around the world have come to know and love: a gifted and charismatic young singer/songwriter who plays with an unparalleled sense of passion and melody. then clinch digs deeper, using unconventional angles and various film stock to paint an unassuming yet completely mesmerizing portrait of harper's life both on the road and off.

the film also features concert footage from north america and europe, including songs such as "please bleed", "steal my kisses", "the woman in you" and "power of the gospel".

all of ben's critically acclaimed and wildly popular albums are represented:
- welcome to the cruel world
- fight for your mind
- the will to live
- burn to shine
- live from mars

Product details

Artists Harper Ben
 
Genre Pop, Rock
Content DVD
FSK / age rating from age 0
Publication date 09.12.2002
Audio English (Dolby Digital)
Length 174 Minutes
Region code 2
 

Artist

Artists

Genre

Customer reviews

  • ausgezeichnet

    Written on 07. October 2003 by flo.

    ich bin mir sicher, ich würde mich auch freuen, wenn der film nur halb so viele emotionen rüberbringt (und das tut er anscheinend), wie die cd's. nur... leider ist er schon sehr lange im rückstand und bis heute nicht ausgeliefert worden.... tja... dann wart ich halt mal...
    und sehe mister ben harper spätestens in genf!

  • ausgezeichnet!

    Written on 27. June 2003 by lori.

    Diese DVD ist der Renner! Unbedingt schauen! Auch für Nicht-Fans!

    Freue mich schon auf sein Konzert im November ;)

  • Triple A...!

    Written on 14. March 2003 by ratzmatatz.

    MEIN GOTT...! Wenn ihr diese DVD gesehen habt, dann könnt ihr sterben! Ich bin während den ganzen 174 Minuten (!) mit offenem Mund vor dem Tivi gesessen und nicht mehr aus dem staunen rausgekommen. Nie hattet ihr die Möglichkeit, näher an Ben und seine "unschuldigen Kriminellen" zu kommen, als durch diese spitzen DVD. Im 90 minütigen Film begleitet ihr die illustre Truppe auf ihrer Tournee 2001 - unteranderem seht ihr auch, wie Ben in Zürich City durch die Strassen fährt; da sind mir fast die Tränen gekommen... ;-) Zum Schluss bin ich nur über etwas unglücklich: Wieso ist "Ausgezeichnet" die höchste Note im Bewertungssystem bei CeDe...?! Für diesen Künstler müsste man neue Bezeichnungen einführen... Und ihr solltet euch auf dem Weg zur Erleuchtung UNBEDINGT DIESE DVD REINZIEHEN...!

  • pleasure & pain

    Written on 08. March 2003 by deuber.

    super jetz weiss ich warum er so gut spielt ...

  • Ausgezeichnet

    Written on 25. December 2002 by Läli.

    Diese DVD behinhaltet einfach alles.
    Nebst dem Film "Pleasure & Pain", sind noch Live Ausschnitte und Video-Clips drauf. Ein absoluter Muss sind die Bootleg Versionen von "Ground on down" and "Fight for your mind".
    Auch für nicht Ben Harper Fans ist diese DVD Scheibe ein Genuss.

  • toll

    Written on 10. December 2002 by mr.

    einfach ausgezeichnet!!

Show all reviews

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.de please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.