€ 30.99

Virgin Killer - Reissue (Japan Edition)

Audio-CD

Japan Edition

Delivery time undetermined

Compare versions

Description

Product details

Artists Scorpions
 
Genre Hardrock, Metal
Content CD
Publication date 09.10.2013
Product form Blu-CD
Version Japan Edition
 

Tracks

1.
Pictured Life
3:25
2.
Catch Your Train
3:38
3.
In Your Park
3:45
4.
Backstage Queen
3:13
5.
Virgin Killer
3:44
6.
Hell Cat
2:58
7.
Crying Days
4:40
8.
Polar Nights
5:08
9.
Yellow Raven
5:01

Artist

Customer reviews

  • Scorpions Virgin Killer Japan Psl. CD

    Written on 23. June 2014 by Beat Lehmann.
    This customer review refers to a alternative version.

    Scorpions 1976 ! Eines der Besten Alben das Ich je gehört habe und das erst 2014 zum Esten Mal ! Ich muss sagen Die Scorpions Zeit mit Uli Jon Roth war / ist ja wirklich die stärkste Zeit der Gruppe ! Uli jon Roth war auch der Beste Leadgitarisst den die Scorpions je hatten und der singt sogar auch einige der Songs selber - Super !!! Man hört hier drauf Einflüsse von Jimi Hendrix ( Einer der Grössten überhaupt) also Bluesiges bis Heavy Metal ! 5 Sterne genügen da nicht und für eine Gruppe aus Hannover (wie die ebenfalls Grossartigen JANE) wirklich - wirklich Weltklasse !!! Die Scorpions halten locker mit den Grössten aller Zeiten mit ! Mehr als Top !

  • mässig

    Written on 28. October 2009 by Beat Schaufelberger.
    This customer review refers to a alternative version.

    Das Originalcover war mit recht ein Skandal und wurde sehr rasch durch das heutige ersetzt. Die LP fand ich mässig und flog bald wieder aus meiner Sammlung.

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.de please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.