€ 35.49

Hitman Hart - Wrestling With Shadows (1998)

English · Blu-ray

US Version | Region code A
Important note: This article is only playable on code-free devices or those which support regional code A.

Shipping usually within 2 to 5 working days

Compare versions

This item cannot be returned.

Description

Read more

Bret Hart, five times` champion of the World Wrestling Federation, sits in a hotel room - one day before the most important fight of his life.
Sure, it`s just professional wrestling, but this match is different. It will be Bret`s last in the WWF, a company for whom he`s been the top guy and loyal champion for years. The owner of the company, the legendary Vince McMahon, want`s him out, only months after signing an unprecedented twenty years contract. Now he want`s him to lose his final match as well.

Product details

Director Paul Jay
Label CANADIAN INT'L PICS
 
Genre Documentary > Sports, Extreme Sports
Content Blu-ray
Publication date 28.03.2023
Audio English
Length 94 Minutes
Year of production 1998
Version US Version
Region code A
 

Cast & Crew

Customer reviews

  • TOP TOP TOP!!!

    Written on 05. February 2013 by Bret "Hitman" Hart!!!.
    This customer review refers to a alternative version.

    Es ist und bleibt die beste Dokumentation EVER! Unglaublich wie der Regisseur per Zufall zum grössten Skandal in der Wrestlinggeschichte kam. Hier sieht man nicht alles und man weiss sowohl der sture Hart wie auch der machtbessesene MacMahon sind Schuld daran. Hauptschuld ist für mich dennoch die WWF. Was aber unterscheidet diese Box zur erschienen vor 10 Jahren! (auch diese hier wurde verspätet noch für den europäischen Raum hergestellt). Produziert wurde diese DVD im 2010 und hat es jetzt Ende Januar 2013 auch zu uns geschafft. Was hier sich lohnt ist die Zusatz DVD mit der Doku (1999/2000) über the Life and Death of Owen Hart. Berührend und echt traurig! Diese 48 Minuten sind das beste was ich je über eine Karriere eines Wrestlers sah! Ergfreifend und doch mit einem Lächeln zwischendurch! Dazu kommen noch 2 Interviews die nach 10 Jahren gedreht wurden (22 Minuten mit Bret Hart und 22 Minuten mit dem Regisseur). Absolute Kaufempfehlung. Preis ist auch um einiges besser als die 1. Ausgabe!

  • ausgezeichnet

    Written on 11. February 2011 by hart.
    This customer review refers to a alternative version.

    sackstarke Eindrücke von hinter den Kulissen und rein zufällig wurde daraus der grösste Skandal mit dem Montreal Screwjob. Es zeigt wie stur ein Hitman war aber auch wie Vince McMahon absolut gnadenslos und respektlos vorging und das er sehr viel gelogen hatte (was er später auch zugab). Schade, dass es so enden musste. Immerhin kam es 2010 zur Versöhnung!!

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.de please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.