€ 42.99

Grizzy & die Lemminge - Staffel 2 (3 DVDs)

German · DVD

Shipping usually within 1 to 2 weeks

Description

Read more

Viele neue Abenteuer vom unerschrockenen aber liebenswürdigen Grizzlybären, der einfach keine Ruhe vor den umtriebigen und frechen Lemmingen findet. Und immer wieder bekommt GRIZZY es faustdick zu spüren, wenn die kleinen Nager ihm alles streitig machen und auch so rein gar nichts gönnen. Natürlich tritt er dabei in jedes noch so erdenkliche Fettnäpfchen, ständig auf der Suche nach einem ruhigen Plätzchen. Doch in der Hütte des Farmers tanzt wahrlich der GRIZZY-Bär….!

Product details

Director Viktor-Emmanuel Moulin
Label Eurovideo
 
Genre Animation
Comedy
Content 3 DVDs
FSK / age rating from age 0
Publication date 03.12.2020
Audio German (Dolby Digital 2.0)
Length 9h 8min
Screen 16/9, 2.78:1
Year of production 2017
Original title Grizzy & les Lemming (French)
Region code 2
 

Cast & Crew

Customer reviews

No reviews have been written for this item yet. Write the first review and be helpful to other users when they decide on a purchase.

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.de please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.