Sold out

Fauji - Die Militärakademie - Die komplette Serie (3 DVDs)

German · DVD

Description

Product details

Actor Shahrukh Khan, Vikram Chopra
Label Eurovideo
 
Genre Bollywood
Content 3 DVDs
FSK / age rating from age 6
Publication date 07.12.2006
Audio German (Dolby Digital 5.1), Hindi (Dolby Digital 2.0)
Subtitles German
Extras Filmographies, Biographies, Photo gallery
Length 5h 12min
Screen 4/3
Region code 2
 

Cast & Crew

Production & Studios

Genre

Customer reviews

  • Nur für Hardcore SRK-Fans

    Written on 05. December 2008 by Lia.

    Habe mir ein paar Teile der Serie angesehen, die ganze habe ich nicht geschafft. Das waren die harzigen Anfänge von SRK und die Qualität vom ganzen Drumherum (Story, Set, Bild, usw) ist nicht auf einem wünschenswerten Niveau. Aber so hat er mal ausgesehen und agiert!

  • Wie ist die Serie?

    Written on 14. December 2007 by Lia.

    SRK hat sich in Indien mit der Serie einen Namen gemacht, so dass er danach für Filme engaiert wurde. Aber ist die Serie für Europaer tauglich?

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.de please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.