€ 33.49

Au nom de la loi - Saison 1, Volume 1 (b/w, 3 DVDs)

French · DVD

Shipping usually within 1 to 2 weeks

Compare versions

Description

Product details

Actor Steve McQueen
Label Studiocanal
 
Genre Western
Content 3 DVDs
FSK / age rating from age 0
Publication date 23.08.2011
Edition b/w
Audio English (Mono), French (Mono)
Subtitles French
Length 5h 0min
Screen 1.33:1, 4/3
Year of production 1958
Region code 2
 

Cast & Crew

Production & Studios

Genre

Customer reviews

  • Cool

    Written on 09. August 2013 by surfing.
    This customer review refers to a alternative version.

    Habe die Serie vor über einem Jahrzehnt mal im TV aufgenommen. Als riesiger Steve McQueen - Fan ist diese Serie ein Muss.

  • Genial

    Written on 08. July 2013 by MICHEL.
    This customer review refers to a alternative version.

    und erst noch im Original mit Deutschen Untertitel.
    Das macht Freude

  • Der Kopfgeldjäger

    Written on 17. September 2005 by surfing.
    This customer review refers to a alternative version.

    Die Westernserie mit welcher Steve McQueen den Durchbruch zum Kino schaffte - als erster Fernsehstar schaffte er übrigens den Sprung zum Kino. Die Serie lief vor Jahren täglich unter dem Titel "Der Kopfgeldjäger" im deutschen Fernsehen. Ist halt eine typische fünfziger Jahre Serie, fade Stories, schlechte Effekte u.s.w. Aber als McQueen Fan natürlich höchst interessant. Muss man haben.

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.de please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.