This item cannot be returned.

Description

Satoru Fujinuma hat eine besondere Gabe: Wenn Menschen in seiner Umgebung etwas Schlimmes passiert, springt er in der Zeit zurück und versucht dieses Unglück zu verhindern. Leider hat er seine Sprünge jedoch nicht unter Kontrolle und ist seiner Gabe somit in gewisser Weise ausgeliefert.

Als seine Mutter umgebracht wird und ihn sein nächster Sprung nicht nur ein paar Minuten in die Vergangenheit versetzt, sondern gleich mehrere Jahre, gerät sein Leben mehr und mehr ausser Kontrolle. Kann Satoru durch das Verhindern von Entführungen und Morden im Jahr 1988 seine eigene Zukunft beeinflussen...?

Show description in a different language

Product details

Director Tomohiko Ito
Label ANIME ltd
 
Genre Anime
Drama
Fantasy
Mystery
Content 2 Blu-rays
Age rating from age 15
Publication date 27.03.2017
Audio Japanese
Subtitles English
Length 150 Minutes
Year of production 2016
Original title Boku dake ga inai machi (Japanese)
Version UK Version
Region code B
 

Cast & Crew

Production & Studios

Genre

Customer reviews

No reviews have been written for this item yet. Write the first review and be helpful to other users when they decide on a purchase.

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.de please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.