Sold out

Dark Silence (2016)

German · DVD

Compare versions

Description

Read more

Nach dem tragischen Tod seiner Frau ist Craig mit seiner Tochter Jennifer in eine neue Wohnung gezogen. Für Jennifer ist der Verlust besonders hart. Seitdem schweigt sie, während ihr Vater versucht, das Band zu ihr zu stärken. Dabei muss er sich von seiner Schwester ständig Tipps geben lassen, wie ein Vater sein Kind zu erziehen hat. Doch dann überschlagen sich die Ereignisse, als sein Kind auf mysteriöse Art und Weise verschwindet. Craig dringt in einen Albtraum vor, den er überwinden muss, um seine Tochter wiederzusehen…

Product details

Director Raffaele Picchio
Actor Désirée Giorgetti, Eleonora Marianelli, Sofia Pauly, Aaron Stielstra
Label Schröder Media HandelsgmbH
 
Genre Horror
Content DVD
FSK / age rating from age 16
Publication date 04.05.2017
Audio English (Dolby Digital 5.1), German (Dolby Digital 2.0)
Length 95 Minutes
Screen 16/9
Year of production 2016
Original title The Blind King
Region code 0
 

Cast & Crew

Customer reviews

No reviews have been written for this item yet. Write the first review and be helpful to other users when they decide on a purchase.

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.de please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.