Description

Read more

Nachdem er aus Versehen von Gott getötet wurde, findet sich Touya Mochizuki plötzlich in einer Parallelwelt wieder. Sein einziger verbleibender Besitz in der neuen Welt ist sein Smartphone, das sogar hier funktioniert. Während er neue Leute kennenlernt und Freundschaften schmiedet, will er das Geheimnis dieser Welt aufdecken und arbeitet dabei mit den Königen der verschiedenen Länder dieser Welt zusammen.

Product details

Director Takeyuki Yanase
Label Crunchyroll GmbH
 
Genre Adventure
Anime
Fantasy
Comedy
Romanticism
Content 2 Blu-rays
FSK / age rating from age 12
Publication date 05.04.2024
Audio German (DTS-HD 2.0), Japanese (DTS-HD 2.0)
Subtitles German
Length 4h 48min
Year of production 2017
Original title Isekai wa Smartphone to Tomo ni. (Japanese)
Region code B
 

Cast & Crew

Customer reviews

No reviews have been written for this item yet. Write the first review and be helpful to other users when they decide on a purchase.

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.de please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.