€ 36.49

Injustice - Unrecht! - Blu-ray - Die komplette Serie (2011)

German · Blu-ray

Shipping usually within 1 to 3 working days

Compare versions

Description

Read more

Was passiert, wenn ein Unschuldiger, dank eines guten Anwalts, freigesprochen wird und das Gericht somit Unrecht gesprochen hat? Staranwalt William Travers lebt mit seiner Frau Jane an der Südostküste Englands. Während er früher in London ein erfolgreicher Strafverteidiger war, beschäftigt er sich jetzt mit harmloseren Delikten. Als sein Studienfreund Martin Newall in London des Mordes angeklagt wird, muss er sich entscheiden: Nach London zurückgehen und seinen Freund verteidigen oder weiter vor einer Vergangenheit fliehen, für die sich auch Inspector Wenborn sehr interessiert…

Product details

Director Colm Mccarthy
Actor James Purefoy, Charlie Creed-Miles
 
Genre Thriller
Content Blu-ray
FSK / age rating from age 12
Publication date 06.07.2015
Audio English (Dolby Digital 2.0), German (Dolby Digital 2.0)
Length 234 Minutes
Screen 16/9
Year of production 2011
Region code B
 

Cast & Crew

Customer reviews

  • Injustice

    Written on 17. February 2013 by Manu.
    This customer review refers to an alternative version, which is no longer available.

    un truc à la Dexter, mais avec un avocat... Série en 1 saison et 5 épisode...

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.de please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.