€ 42.99

To Survive (2019 Reissue, LP)

Vinyl

Delivery time undetermined

2 other versions available

Compare versions

Description

Product details

Artists Joan As Police Woman
 
Genre Independent, Punk
Content LP
Publication date 23.08.2019
Edition 2019 Reissue
 

Artist

Customer reviews

  • To be lonely

    Written on 23. July 2010 by Roger.
    This customer review refers to a alternative version.

    ist der schönste melancholische Song ever....I love him...

  • Ein Juwel

    Written on 16. June 2008 by Egischa.
    This customer review refers to a alternative version.

    Ihre Songs kommen recht vielseitig in düster-intimer Atmosphäre daher. Eine Mischung aus Soul,Folk,Punk,Blues und Broadway mit einer entsprechend-brüchigen Stimme, die stellenweise an Nina Simone oder Billie Holiday erinnert, jedoch sehr eigenständig klingt.Mit den Gästen David Sylvian und Rufus Wainwright hat Joan Wasser hier ein kleines Meisterwerk kreiert.

  • Wunderbar!

    Written on 12. June 2008 by malina.
    This customer review refers to a alternative version.

    echt schön die neue platte!
    vorallem die nummer 10 mit rufus. schmelz

  • oh ja...

    Written on 30. May 2008 by jules.
    This customer review refers to a alternative version.

    ...wegen dem cover mach ich mir auch fast in die hosen... ähäm... *g*

  • Schreckliches Cover

    Written on 30. May 2008 by Roger.
    This customer review refers to a alternative version.

    Ich freue mich extrem auf die neue Scheibe von Joan...ihr letztes Album Real Life gehöhrt zu meinen absoluten Lieblingsplatten. Aber das Cover des neuen Albums ist ja schrecklich. Gespenstisch, kalt, ja schon fast zum erschaudern und auch irgendwie angsteinflössend....

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.de please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.