€ 50.49

Colors (Japan Edition)

Audio-CD

Japan Edition

Shipping usually within 2 to 6 weeks

1 other version available

Compare versions

Description

Product details

Artists Beck
 
Genre Pop, Rock
Content CD
Publication date 11.10.2017
Version Japan Edition
 

Artist

Artists

Genre

Customer reviews

  • Interessant

    Written on 16. May 2018 by Rolling Troll.
    This customer review refers to a alternative version.

    Vorallem im musikalischen Sinne. "Morning Phase" sprach ein breiteres Publikum an und erhielt Auszeichnungen wohl vorallem dafür - (auffallend) gut gewählt. Und für die Kritiker, was solls, die Psychiatrie muss mit solchen Chamäleon-Idolen leben - sie kann sich genauso wenig davon freisprechen mit Menschen Geld zu verdienen.

  • Sehr gut

    Written on 19. October 2017 by Reto Frei.
    This customer review refers to a alternative version.

    Sehr, sehr gutes Album. Poppiger als der Vorgänger.

  • DA...

    Written on 11. October 2017 by Marco.
    This customer review refers to a alternative version.

    freue ich mich ganz feste drauf ! Hoffentlich klingt's wieder etwas nach "Morning Phase", für mich sein absolutes Hammeralbum.

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.de please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.