Sold out

Hensuki - Vol. 1 (+ Sammelschuber, Limited Edition)

German · DVD

Compare versions

Description

Read more

Keiki hätte so gerne eine Freundin, doch bisher war ihm das Glück nicht hold. Eines Tages findet er einen an ihn adressierten Liebesbrief, in dem neben einer Nachricht auch ein Höschen steckt. Schnell kann er den Kreis der Verdächtigen eingrenzen und versucht herauszufinden, welche gerade ein Höschen „verloren“ hat. Doch jede einzelne Kandidatin hat einen anderen perversen Fetisch, den sie ihm nur zu gern unter die Nase reibt … Jeder Hinweis, den die Verdächtigen geben, könnte wichtig sein! Und sei es, dass sie gern das Haustier von Keiki sein würden … Okay?!

Product details

Director Itsuki Imazaki
Label Kazé Anime
 
Genre Anime
Comedy
Romanticism
Content DVD
FSK / age rating from age 16
Publication date 21.10.2021
Edition Limited Edition, + Sammelschuber
Audio German, Japanese
Subtitles German
Year of production 2019
Original title Kawaikereba Hentai demo Suki ni Natte Kuremasu ka?
Region code 2
 

Cast & Crew

Customer reviews

No reviews have been written for this item yet. Write the first review and be helpful to other users when they decide on a purchase.

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.de please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.