€ 13.99

4 Blocks - Staffel 3 (2 Blu-rays)

German · Blu-ray

Shipping usually within 1 to 2 weeks

Compare versions

Description

Read more

Familie, Ehre, Macht: Für Toni Hamady steht alles auf dem Spiel. Während neue Kontrahenten in Berlin eintreffen und sich ehemalige Verbündete zu gefährlichen Rivalen wandeln, drohen Hochmut und Hass, aber auch grenzenlose Loyalität und Liebe die Hamadys zu zerstören. Denn die vielleicht grösste Gefahr könnte den Clan aus den eigenen Reihen drohen. Kann Toni seine Familie und seine 4 Blocks noch ein letztes Mal verteidigen oder wird er alles verlieren?

Product details

Director Özgür Yildirim
Actor Massiv, Maryam Zaree, Kida Khodr Ramadan, Almila Bagriacik, Sami Nasser, Veysel Gelin, Ramadan Kida Khodr, Korolina Lodyga
Label Eye See Movies
 
Genre Crime
Thriller
Content 2 Blu-rays
FSK / age rating from age 16
Publication date 13.12.2019
Audio German (DTS HD Master Audio 5.1)
Subtitles English
Extras Behind the scenes, Booklet
Length 6h 0min
Screen 16/9
Year of production 2018
Original title 4 Blocks
Region code B
 

Cast & Crew

Customer reviews

No reviews have been written for this item yet. Write the first review and be helpful to other users when they decide on a purchase.

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.de please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.