€ 15.99

Die Männer von Bonanza - Sie ritten wie der Wind (Remastered)

German · DVD

Shipping usually within 1 to 3 working days

Compare versions

Description

Read more

In Virginia City wird eine Zwischenstation für den Pony-Express eingerichtet. Die Betreiber Wade und Ludlow benötigen jede Unterstützung. Little Joe meldet sich als Pony Express-Reiter, obwohl sein Vater Ben Cartwright von der Idee zunächst gar nicht begeistert ist, trotzdem aber lässt Ben seinen Sohn gewähren. Seine Bedenken waren nicht unbegründet, denn Indianer haben es auf die Pony Express- Reiter abgesehen. Doch Ben kämpft darum den Fortbestand des Pony Express zu sichern...

Product details

Director William Whitney
Actor Lorne Greene, Michael Landon, Dan Blocker
 
Genre Western
Content DVD
FSK / age rating from age 12
Publication date 26.07.2013
Edition Remastered
Audio English (Dolby Digital 5.1), German (Dolby Digital 5.1)
Length 90 Minutes
Screen 1.33:1, 4/3
Year of production 1966
Original title Bonanza: Ride the Wind
Region code 2
 

Cast & Crew

Customer reviews

No reviews have been written for this item yet. Write the first review and be helpful to other users when they decide on a purchase.

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.de please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.