Sold out

Alex Haley's Queen (2 DVDs)

German · DVD

Compare versions

Description

Read more

Das Sprichwort sagt, alles habe zwei Seiten. Für Alex Haley war die eine Seite seine überragende Chronik Roots, in der er sieben Generationen seiner Familie mütterlicherseits beschreibt. Seine andere Seite kommt mit Alex Haley’s Queen auf den Bildschirm: Diesmal geht es um die aussergewöhnliche Geschichte seiner väterlichen Vorfahren.

Product details

Actor Ann-Margret, Halle Berry, Danny Glover, Tim Daly
Label Warner Home Video
 
Genre Drama
Content 2 DVDs
FSK / age rating from age 12
Publication date 01.07.2009
Audio English (Dolby Surround), German (Dolby Surround)
Subtitles English, German (for deaf or hard of hearing), German
Length 4h 30min
Screen 1.33:1, 4/3
Region code 2
 

Cast & Crew

Customer reviews

No reviews have been written for this item yet. Write the first review and be helpful to other users when they decide on a purchase.

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.de please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.