€ 39.99

My Bloody Valentine (1981) (Collector's Edition, 2 Blu-rays)

English · Blu-ray

US Version | Region code A
Important note: This article is only playable on code-free devices or those which support regional code A.

Shipping usually within 2 to 5 working days

Compare versions

This item cannot be returned.

Description

Read more

The sole surviving miner of a Valentine's Day disaster comes back to the aptly named town of Valentine Bluffs 20 years later to prey on the local teens, who have ignored warnings and decided to hold the once-cancelled holiday dance on February 14th inside the gloomy coal mine.

Product details

Director George Mihalka
Actor Paul Kelman, Lori Haller, Neil Affleck
Label SHOUT! FACTORY
 
Genre Horror
Content 2 Blu-rays
FSK / age rating from age 18
Publication date 11.02.2020
Edition Collector's Edition
Audio English (Dolby Digital)
Length 93 Minutes
Screen 16/9
Year of production 1981
Original title My Bloody Valentine
Version US Version
Region code A
 

Cast & Crew

Customer reviews

  • Will you be my valentine?

    Written on 27. July 2015 by Chlätterbär.
    This customer review refers to a alternative version.

    Ziemlich unterhaltsamer Slasher der alten Schule. Die Minenszenen hätten viel Potenzial, werden aber leider nur halbgar ausgenutzt. Der Plot am Schluss ist etwas gar fest an den Haaren herbeigezogen. So oder so, für einen lustigen Horrorabend mit Freunden und ein paar Bieren allemal unterhaltsam.

  • =>My Bloody Valentine 3D

    Written on 04. January 2009 by Romina.
    This customer review refers to a alternative version.

    Ich hab ihn leider nocht nicht gesehen aber ich warte bis "My bloody Valentine 3D" in die Kinos läuft=)=)=)....Freu mich schon riesig....3D Horro?!?!? Einfach nur wow

  • SEHR SCHLECHT!

    Written on 23. September 2007 by knudell0.
    This customer review refers to a alternative version.

    LASST DIE FINGER VON DIESEM FILM , ER IST TOTAL GESCHNITTEN.SCHADE UM DAS GELD , WÄRE LIEBER WAS TRINKEN GEGANGEN MIT DEM GELD

  • Filme bekam bereits zerstückelt in die Kinos

    Written on 14. November 2006 by RoWe.
    This customer review refers to a alternative version.

    Paramount hat den Film bereits vor der Kino-Aufführung stark geschnitten. Die krassen Szenen haben wohl die wenigsten jemals "in motion" gesehen; es exisiteren jedoch Bilder. Schade, denn die Killerszenen sehen schon ziemlich derb aus.. Angeblich hat der Regisseur die verloren geglaubten Filmspuren wieder gefunden und möchte diese nun in einem Sequel endlich zeigen. Paramount wird diesen Film nie "unrated" herausbringen. Das gleiche gilt für Freitag, der 13. - Teil 2. Ebenfalls um ein paar Sekunden "erleichtert"..

  • Ok,

    Written on 09. October 2005 by dan-kenobi.
    This customer review refers to a alternative version.

    aber ist leider nicht die Unrated Version, die um einiges härter ist.

  • Oje!

    Written on 04. May 2005 by M.
    This customer review refers to a alternative version.

    Im Fahrwasser von "Freitag, der 13." kam dieses erbärmliche Filmchen ins Kino, und nun gibt es ihn auch noch auf DVD! Zum Glück blieben weitere Fortsetzungen aus. Ich staune aber manchmal doch, was ich mir früher im Kino so ansah ...

  • Guter Film

    Written on 16. June 2004 by Knüdi .
    This customer review refers to a alternative version.

    diser ist ein guter film

  • Alter Slasher-Klassiker

    Written on 26. January 2003 by marcello.
    This customer review refers to a alternative version.

    Einer der ersten Slasher-Filme, ziemlich spannend und für Fans sicher empfehlenswert.

Show all reviews

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.de please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.