€ 14.99

Pettersson und Findus - Findus zieht um (2018)

German · Blu-ray

Shipping usually within 1 to 3 working days

Compare versions

Description

Read more

Findus hüpft Tag und Nacht auf seiner neuen Matratze herum, der genervte Pettersson (Stefan Kurt) aber möchte seine Ruhe haben. Die Lösung: ein eigenes Spiel- und Hüpf-Haus für Findus, das Pettersson ihm gleich nebenan baut! Der Kater aber findet solchen Gefallen daran, selbständig zu sein und alleine zu wohnen, dass er nicht nur zum Spielen, sondern gleich ganz und gar ins Häuschen umzieht. So hat Pettersson sich das allerdings nicht vorgestellt!

Product details

Director Ali Samadi Ahadi
Actor Marianne Sägebrecht, Max Herbrechter, Stefan Kurt
 
Genre Comedy
Content Blu-ray
FSK / age rating from age 0
Publication date 15.02.2019
Audio German (DTS HD Master Audio 5.1)
Subtitles German (for deaf or hard of hearing)
Extras Making of, Theatrical trailer, Audio description
Length 81 Minutes
Screen 16/9, 1.85:1
Year of production 2018
Original title Pettersson und Findus - Findus zieht um
Region code B
 

Cast & Crew

Customer reviews

No reviews have been written for this item yet. Write the first review and be helpful to other users when they decide on a purchase.

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.de please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.