€ 20.49

Ghostbusters (2016)

English · DVD

US Version | Region code 1
Important note: This article is only playable on code-free devices or those which support regional code 1.

Shipping usually within 2 to 5 working days

Compare versions

This item cannot be returned.

Description

Read more

When kooky, spooky college profs Peter Venkman, Ray Stantz and Egon Spengler lose their university jobs, they decide to go freelance, de-haunting New York City witha new ghost removal service. As soon as they open their doors, their first order of business becomes saving beautiful cellist Dana Barrett and nerdy Louis Tully, who've inadvertently opened the gates of Hell....right in their own apartment building!! Experience all the particle beams and ectoplasm like never before, in full 4K resolution with High Dynamic Range!

Product details

Director Paul Feig
Actor Kristen Wiig, Kate Mckinnon, Melissa McCarthy, Leslie Jones, Chris Hemsworth
Label Sony Pictures
 
Genre Action
Comedy
Science fiction
Content DVD
FSK / age rating from age 12
Publication date 11.10.2016
Audio English, Spanish
Subtitles English, Spanish
Year of production 2016
Original title Ghostbusters
Version US Version
Region code 1
 

Cast & Crew

Customer reviews

  • nicht schlecht

    Written on 05. November 2022 by Rony.
    This customer review refers to a alternative version.

    ich finde den Film gar nicht so schlecht, klar kommt er nicht an das Original ran, das ist glaube ich auch gar nicht möglich, aber ich fühlte mich gut unterhalten. wieso der Film so ein Hass verbreiten kann erschliesst mir nicht ganz, es ist bloss ein Film.

  • Non !!!!!!

    Written on 25. January 2022 by Bibo.
    This customer review refers to a alternative version.

    Version longue inédite ???
    Déjà que la courte est nulle !
    Il n'y que les 10 premières minutes de bien.

  • Einfach nein.

    Written on 05. January 2021 by Morcar80.
    This customer review refers to a alternative version.

    Der Film ist nicht Komisch. Er ist nur Laut. Die Gags sind idiotisch. Das jemand dafür Geld bekommen hat, diese zu schreiben ist echt Schlimm. Eine der schlechtesten Filme die ich je gesehen habe, die ein grosses Budget hatten. Der Film wäre auch mit dem Original Cast schlecht gewesen. Aber so ist er eine Katastrophe.

  • Einfach Nein

    Written on 08. May 2020 by Morcar80.
    This customer review refers to a alternative version.

    Einfach Schlecht und Unnötig... Wieso... Wieso einen Klassiker zerstören. Zum Glück wurden die beiden geplanten Teile nicht realisiert...

  • Schade

    Written on 29. May 2017 by De_Fugi.
    This customer review refers to a alternative version.

    Es fängt gar nicht mal so übel an.
    Und technisch hält der Film gut mit.

    Manche Cameos der alten Darsteller
    sind witzig. Hätte mir aber mehr
    Zusammenhang alt/neu und neue
    Story gewünscht.

  • Irgendwie cool

    Written on 05. April 2017 by Prof. Alice.
    This customer review refers to a alternative version.

    Also ich fand ihn zum Brüllen komisch! Jetzt im Ernst, ob nötig oder unnötig, ob besser als das Original...welches Remake war denn schon nötig?? Es war mal anders, die Effekte sind ziemlich stark und der Humor hat mir gefallen. Aber jeder soll selber entscheiden. Geschmäcker sind verschieden

  • etwa so.....

    Written on 29. December 2016 by Stan.
    This customer review refers to a alternative version.

    überflüssig wie Kopfschmerzen. Im Vergleich zum Original einfach nur Mist.

  • ...

    Written on 07. December 2016 by Robin.
    This customer review refers to a alternative version.

    ...also ich fand ihn ziemlich gelungen...klar die Story ist etwas platt, aber nur schon die cameo-Auftritte von den alten Ghostbusters und Liam Hemsworth als April sind sehr gut und lustig...überhaupt, sehr viele gelungene Scherze und anspielungen auf die alten Filme!!!

  • Wäääähhhhh

    Written on 29. November 2016 by Flynn.
    This customer review refers to a alternative version.

    so ziemlich das unnötigste Remake das ich mir je angetan habe (und ich habe mir einige angetan).

Show all reviews

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.de please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.