€ 32.49

Rock Haven (2007)

German · DVD

Shipping usually within 1 to 3 working days

Compare versions

Description

Read more

Brady und seine Mutter ziehen in die kleine Stadt ROCK HAVEN an der kalifornischen Küste. Als Brady sich zum hübschen Nachbarsjungen Clifford hingezogen fühlt, hat er ein Problem. Denn für seine Gefühle zu einem anderen Jungen gibt es in der streng religiösen Welt seiner Familie kein Verständnis. Brady versucht zu leben, was sein Glaube ihm verbietet: die grosse Liebe zu einem Jungen, der so ganz anders ist als er. Doch nach und nach bekommt er Unterstützung von Menschen, bei denen er es nie für möglich gehalten hätte. Und letztendlich kann er eine Entscheidung treffen...

Product details

Director David Lewis
Actor David Lewis, Sean Hoagland, Owen Alabado, Laura Jane Coles, Erin Daly, Katheryn Hecht
 
Genre Drama
LGBTQIA+
Content DVD
FSK / age rating from age 0
Publication date 27.04.2010
Audio English (Dolby Digital 2.0)
Subtitles German
Extras Deleted scenes, Theatrical trailer
Length 80 Minutes
Screen 16/9
Year of production 2007
Region code 2
 

Cast & Crew

Customer reviews

No reviews have been written for this item yet. Write the first review and be helpful to other users when they decide on a purchase.

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.de please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.