€ 20.49

White Chicks (2004) (Uncut, Unrated)

English · DVD

US Version | Region code 1
Important note: This article is only playable on code-free devices or those which support regional code 1.

Shipping usually within 2 to 5 working days

Compare versions

This item cannot be returned.

Description

Read more

From Keenen Ivory Wayans, the director of Scary Movie, comesWhite Chicks, a gender-bending, gut-busting comedy starring funnymen Shawn Wayans and Marlon Wayans.

What happens when two fumbling FBI agents disguise themselves as mega-rich princesses to infiltrate high society? Snap! It's frantic antics and nonstop hilarity as the brothers go from hopeless G-men to haute couture G-strings...with attitude!

Unrated & uncut edition includes never-before-seen additional footage that is racier and funnier than version seen in theaters!

Product details

Director Keenen Ivory Wayans
Actor John Heard, Marlon Wayans, Shawn Wayans, Lochlyn Munro, Jaime King, Frankie Faison
Label Sony Pictures
 
Genre Comedy
Content DVD
FSK / age rating from age 6
Publication date 26.10.2004
Edition Uncut, Unrated
Audio English
Year of production 2004
Version US Version
Region code 1
 

Cast & Crew

Customer reviews

  • b u k k a k e

    Written on 30. March 2006 by latrell.

    latrell isch de geilscht...ahne dich im ambiente

  • tz..tz..

    Written on 07. December 2004 by pai mei.

    so en idiot vo behindoret..

  • wäääääh

    Written on 19. September 2004 by jully.

    soooo en müll vo schrott...!!!

  • lustige und

    Written on 14. May 2007 by ginler.
    This customer review refers to a alternative version.

    originelle idee!

  • erst...

    Written on 21. December 2006 by franziska.
    This customer review refers to a alternative version.

    habe ich mich ziemlich von meinungen beeinflussen lassen, welche nicht sehr zufrieden waren mit dem film..dann habe ich ihn mir angeschaut und musste mir fast vor lachen in die hose machen! man muss bei dem film halt nicht so sehr überlegen und kann sich einfach zurücklehnen.. :)

  • ...

    Written on 05. November 2006 by espiga.
    This customer review refers to a alternative version.

    ich hab gelacht und gelacht und gelacht und gelacht... bin schier geplatzt. war paris hilton schon produziert zum zeitpunkt des erscheinens dieses films? ansonsten muss es einfach sie sein, die für das aussehen der chicks modell gestanden hat...

  • supi

    Written on 04. August 2006 by x_x.
    This customer review refers to a alternative version.

    echt witziger film und immer was los!

  • klassiker

    Written on 13. March 2006 by blackie chan.
    This customer review refers to a alternative version.

    di geilscht komödie wos git

  • d'Nummere 1....

    Written on 27. January 2006 by best.
    This customer review refers to a alternative version.

    min absolute lieblingsfilm, er isch eifach zu geil

  • ...

    Written on 13. January 2006 by Isa.
    This customer review refers to a alternative version.

    Habe im Kino selten so gelacht, wie bei White Chicks!

  • nei!!!!!!

    Written on 15. December 2005 by shfghf.
    This customer review refers to a alternative version.

    wenn me nä so s 'erste mal luegt isch er no easy aber denn no es 2 mal odr es 3 mal denn wird er immer dämlicher

  • ...

    Written on 11. September 2005 by b.n..
    This customer review refers to a alternative version.

    etwas zum lachen!!!

  • Dieser Film ist einfach...

    Written on 24. August 2005 by Soulblaster.
    This customer review refers to a alternative version.

    ... genial. man muss ihn allerdings auf englisch schauen, da bei der deutschen synchronisation sämtliche gags in die hose gehen. dieser film ist verdammt lustig, man muss ihn halt einfach auf englisch schauen, sonst bringts nix ^^

  • F.B.I

    Written on 21. May 2005 by MR.
    This customer review refers to a alternative version.

    on pourrait croire à un film bête mais c'est tout le contraire!... C'est une superbe comédie jusqu'à en mourir de rire. A voir absolument. J'ai passé un super moment.

  • GEIL!!

    Written on 01. May 2005 by Susu.
    This customer review refers to a alternative version.

    E super lustige film, es goht über humor, fründschaft und eifach alles.. über fraue wie sie sind und das dmänner es ändlich au moll gsehnd!!
    perfekt.. eifach gued zum luege!!

  • wayans

    Written on 27. April 2005 by the.
    This customer review refers to a alternative version.

    gebrüder wayans wieder einmal in einer lustigen komödie zu sehen!! terry crews(muskelnigga) wieder eine passende rolle gefunden:-)

  • White Chicks

    Written on 17. April 2005 by jil.
    This customer review refers to a alternative version.

    perfekt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • dumm...dümmer...

    Written on 13. April 2005 by Fred.
    This customer review refers to a alternative version.

    ...White Chicks !!

  • outnow punkt CH

    Written on 30. March 2005 by muri.
    This customer review refers to a alternative version.

    Ach du Heilige Sch..... Gibt es eigentlich eine Minusbewertung für solche Fälle. Das ist ja Quark hoch 3 und sogar für mich, der einen Chris Farley (RIP) zum brüllen findet, zu dämlich.

  • Hammer Hammer

    Written on 25. March 2005 by Ahmed Jackson!.
    This customer review refers to a alternative version.

    Es lustig! Ich finde die 2 schön! Aber die Makeup getut, und der ausschaut wie FRAU! Ja, gelacht ich TOT haben, aber ich sage, das sehr gut! Dieser Muskel mann, er hat am besten gemacht! Aber er mit Rollstuhl geben machen leute! Armer Mann, du muskel gut!
    AHMED JACKSON

  • einer dümmsten filme seit langem

    Written on 28. February 2005 by blueduck.
    This customer review refers to a alternative version.

    also, zwei typen die beide mind. 1.80m gross sind verkleiden sich als die beiden tussis die sie beschützen sollen und, HEY, niemand merkt es! erstaunlich! die leute müssen ja echt tomaten auf den augen haben. also ein paar lacher waren ja drin, geb ich ja zu, aber den film kann man nicht einmal im besoffenen zustand ertragen.

  • Ist der lustigste Film, der gleich raukommen wird.

    Written on 27. February 2005 by hansli.
    This customer review refers to a alternative version.

    Als ich ihn gesehen habe bin ich konnte ich nicht mehr for lachen.es gibt einfach die par Szenen di sehr lustig sind.

  • Hammer....

    Written on 19. January 2005 by aaliyah21.
    This customer review refers to a alternative version.

    dä film isch so der hammer...ich han no nie so viel glachet wie bi dem film....es isch ein muss...dä z choufe....genial.

  • ...

    Written on 18. January 2005 by Prinzess.
    This customer review refers to a alternative version.

    super Komödie! Beste Film 2004

  • Wow!!!!!!!!!!!!!!!

    Written on 04. January 2005 by Nörgeli.
    This customer review refers to a alternative version.

    Das ist ja eine beinahe lacherfreie Zone. Der Streifen ist zu harmlos um hassenswert zu sein aber auch zu öde und gequält komisch, um wirklich zu unterhalten.

  • wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Written on 24. November 2004 by chick.
    This customer review refers to a alternative version.

    ganz einfach der
    lustigste film!!!!!!!!!!!

  • wie gehabt

    Written on 04. November 2004 by 00joggel.
    This customer review refers to a alternative version.

    zwischendurch lustig, aber kaum etwas das man nicht schon irgendwo gesehen hätte.

  • die werden noch besser!

    Written on 11. October 2004 by nf.
    This customer review refers to a alternative version.

    Der Film ist der bis dato geilste der 2 kranken Brüder. Ok, ich kenn ja nur den miesen Scary movie 2- aber dieser Streifen hier zieht trotz reichlich "duftenden" Gags ein breites Smile auf meine Tortenöffnung.
    Gottlob auch nicht so Tussihumor wie Natürlich Blond und Konsorten.
    In diesem Sinne "shopping"!!

Show all reviews

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.de please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.